2009年1月26日 星期一

年初二 頭痛


呢日8:00起身,不係講得笑,前晚3:00sleep,好在個晚都睡都有4,5個小時,睡到好似豬,

今日不可以中午同下午睡,因為要生理時鐘只可以不好睡多,有不食多野有可以廋, 一舉二得.

今日我媽出去人地屋企,係朝早同她食早餐出去,之後叫我晚去食飯,你都不好叫我去,食個餐有不係好好食,去同返有要遠車程,我係屋企鬼多野食,味有好食我真係不去,有悶去到果到有沒咩野講,都不知去呢做咩野.

9:00到聽電台,看報子,看下書,看週刊,看其他人地blog,寫notes,要delete database 好鬼多野係到不怪得我部 computer 行得慢,個野都不係時時用delete它會行得快些.

看下個 clock 都快2:00想出去叮熱野食,有人係到要得他食完野我先去叮得要洗碗.

下午溫習好快要上堂有2科到,晚溫習另一科會更專注.

沒有留言: