2009年1月26日 星期一

年初一 黏住放不下


今日, 一朝做起身係8:00a.m,起身做咩野?係食早餐係沒肉果隻,食到我想嘔,想食完行開有不得,有好似沒咩禮貌,食完講下說話有看下電視,真係好幸福的感覺.


食完有係例行公事係洗碗,你不好話都鬼多講要洗要洗煲,不多奇洗到我隻手都要搽cream,洗完有係我的私人時間,不知係不係人開始到中年,係好要私人空間不想接電話,講無聊野真係好鬼悶,有時有真係好需要同人講下野, 真係講野都係有兩面, 看下你從邊個各度看野.


綱上知識都看到眼都紅,看鐘都11:30p.m,嘩~都不知做咩野,但係前晚有3:00p.m都係睡下先,有人叩我對門,有1:00p.m,吃中午餐時間,有係食到飽到叫飽,我再係吃真係怕放完假之後會出不到門口,之後去洗碗時間縮短好多,真係快好多可能呢叫熟能生巧掛.


一起身都5:00p.m,好肚餓叮熱noobles黎食,有要洗真係如果有工人,黎話多好有不自己做,哈~~~,我有上綱係到看綱上報紙,聽到人講野出去看下,因有人出街有可以賣食,我緊係m記一個餐,媽要蛋蛋廋肉粥加蘿白糕,勁好味食完有好似不係好飽,天氣太凍每分鐘都想食野.




沒有留言: