2009年1月26日 星期一

感情離開我


由我開始放假個日開始,我都係看好多綱上的文章,有去圖書館借書,真係沒悶的感覺,我有plan time table,係不知日日係間房沒出過黎,係除沖野飲之外,去廁所,食野,其它時間都係果到,不知的人以為我係房到死.


今日有人打電話比我叫我出去飲野,不係掛去到鬼遠去飲杯野,我真係不去都不係第一次叫我去,係同他講電話一.二次知他的人品係點,比我都不去我都不想認識這類形的朋友,只係約女性朋友出黎見面食下野,我真係不出,估不到有時真係家教問題好重要,我現在先感覺得到好親身感覺.


我之前都真係想找返個伴,想下想下都不好,想找個同你白頭到老都不係易,當中有要經歷好多問題,比我現在生活要處理得更加多.


人大真係不想對現實低頭都不可能,不係有錢咩都可以,另一方面沒錢更加十萬個不可能.

沒有留言: